Mám problém s objednávkou
Na Truhlíkov.cz vyřešíme vše snadno a rychle!
Zásilka je poškozena
Jak mám postupovat, pokud zjistím, že byla zásilka nebo zboží uvnitř poškozeno.
Prosím udělejte následující kroky do 48h. Děkujeme.
|
Vyfoťte krabici a zboží
Udělejte fotky krabice, kde musí být vidět nálepky (křehké, neklopit, atp.) a štítek dopravce. Poškozené zboží také vyfoťte, můžete mobilním telefonem. Se zásilkou více nemanipulujte.
|
|
Kontaktujte nás
Nepiště na zákaznické centrum na e-mail info@truhlikov.cz co se stalo, přiložte fotky a přidejte číslo objednávky.
|
|
Rozbité zboží nahradíme
Případem se začneme co nejdříve zabývat a budeme Vás kontaktovat. Poškozené zboží vám zašleme znovu (vč. truhlíků a rostlin). Pokud již nebude v nabídce, vrátíme vám peníze na účet. Doprava je ZDARMA.
|
V objednávce chybí zboží
Jak mám postupovat, pokud zjistím, že v mojí zásilce chybí zboží.
|
Kontaktujte nás
Nepiště na zákaznické centrum na e-mail info@truhlikov.cz. Sdělte nám, že v objednáve chybí zboží. Uveďte jeho název a kód.
|
|
Zboží pošleme
Situaci prověříme a chybějící zboží dodáme. Pokud již nebude možné zboží doobjednat, vrátíme peníze převodem na účet. Doprava je ZDARMA.
|
Jak reklamovat nebo vrátit zboží si můžete přečíst ZDE.
Jak rostliny dorazili našim zákazníkům se můžete podívat ZDE