739 323 751 (Po-Pá: 9.00 - 14.00)

Mám problém s objednávkou

Na Truhlíkov.cz vyřešíme vše snadno a rychle!


Zásilka je poškozena

Jak mám postupovat, pokud zjistím, že byla zásilka nebo zboží uvnitř poškozeno.

Prosím udělejte následující kroky do 48h. Děkujeme.

Vyfoťte krabici a zboží

Udělejte fotky krabice, kde musí být vidět nálepky (křehké, neklopit, atp.) a štítek dopravce. Poškozené zboží také vyfoťte, můžete mobilním telefonem. Se zásilkou více nemanipulujte.

Kontaktujte nás

Nepiště na zákaznické centrum na e-mail info@truhlikov.cz co se stalo, přiložte fotky a přidejte číslo objednávky.

Rozbité zboží nahradíme

Případem se začneme co nejdříve zabývat a budeme Vás kontaktovat. Poškozené zboží vám zašleme znovu (vč. truhlíků a rostlin). Pokud již nebude v nabídce, vrátíme vám peníze na účet.  Doprava je ZDARMA.


V objednávce chybí zboží

Jak mám postupovat, pokud zjistím, že v mojí zásilce chybí zboží.

Kontaktujte nás

Nepiště na zákaznické centrum na e-mail info@truhlikov.cz. Sdělte nám, že v objednáve chybí zboží. Uveďte jeho název a kód.

Zboží pošleme

Situaci prověříme a chybějící zboží dodáme. Pokud již nebude možné zboží doobjednat, vrátíme peníze převodem na účet.  Doprava je ZDARMA.