Doprava
Vaši objednávku si můžete nechat doručit do celé České republiky. Způsob dopravy je závislý na zboží, které jste si vložili do košíku, kde se Vám automaticky nabízí možné způsoby. Doba dodání je u standardního zboží skladem do 3 pracovních dnů, v případě objednávky jarních osázených truhlíků se doba dodání pohybuje okolo data v potvrzení objednávky. V průběhu jarní sezóny se může dodací doba prodloužit i o 8 pracovních dnů.
Ceny a způsoby doručení
| Osobní odběr | PPL | Toptrans | Kurýr Truhlíkov | Emailem | Individuální | Dobírka |
Standardní zboží | ZDARMA | 139 Kč | | | | | 39 Kč |
Malé rostliny | ZDARMA | 139 Kč | | | | | 39 Kč |
Větší rostliny | ZDARMA | | 199 Kč | | | | 39 Kč |
Velké rostliny | ZDARMA | | | 199 Kč | | | 39 Kč |
Osázené truhlíky | ZDARMA | | 199 Kč | 199 Kč | | | 39 Kč |
Opory a loubí | ZDARMA | | 199 Kč | | | | 39 Kč |
Vánoční stromky | ZDARMA | | | 199 Kč | | | 39 Kč |
Zahradní nábytek | ZDARMA | | | | | ? | 120 Kč |
Dárkový poukaz | ZDARMA | | | | ZDARMA | | x |
DOPRAVA ZDARMA | Ano | Jen PPL od 2500 Kč | NE | NE | vždy | ? | 39 Kč |
Váhový limit | | do 39 kg | do 200 kg | do 500 kg | | | |
Výškové limity pro PPL jsou 120 cm a pro TopTrans 250 cm. Doprava je vždy zvolena automaticky na základě našich vstupních rozměrů.
Kdy odesíláme ROSTLINY a OSÁZENÉ TRUHLÍKY?
Expedice rostlin a osázených truhlíků probíhá od pondělí do čtvrtka. V pátek objednávky obsahující živé rostliny a Osázené truhlíky neexpedujeme, aby Vám nezůstávaly zbytečně na depu přes víkend. Všechno ostatní zboží se expeduje od pondělí do pátku.
Jaké nabízíme způsoby dopravy?
Osobní odběr v Líbeznicích
Objednávku si můžete vyzvednout ve výdejním místě v Líbeznicích.
Pokud si budete chtít vybrat a nakoupit další zboží, raději navštivte prodejnu Zahradnictví Líbeznice
Adresa výdejního místa:
ZAHRADNICTVÍ LÍBEZNICE
Mělnická 424
Líbeznice 250 65
Otevírací doba: PO - NE 8-19 hod.
Upozornění: Truhlíkov nemá svou vlastní prodejnu. Na uvedené adrese si není možné upravovat objednávku, ale je možné kompletní sortiment truhlíkova zakoupit v Zahradnictví Líbeznice. Ceny a akce se však mohou lišit.
O připravenosti objednávky vás budeme informovat e-mailem (před jeho odesláním není objednávka připravena).
Na vyzvednutí máte 7 dní, pak bude objednávka stornována.
- Tento způsob nejde použít, pokud je v nákupním košíku obsažen alespoň jeden osázený truhlík nebo větší rostlina. Na detailu každého produktu je uvedeno, zda je zboží možné poslat PPL.
- Poplatek za dopravu je 139 Kč, dobírka je 39 Kč.
- Při nákupu zboží s dopravou PPL vhodnotě nad 2500 Kč je DOPRAVA ZDARMA!*
- PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty)
V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
Při doručování zboží na Slovensko předá PPL balík doručovací službě DHL, která vás bude dále kontaktovat pro předání zboží.
Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
Převzetí a reklamace - při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 48h po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
* Doprava ZDARMA při nákupu nad 2500 Kč se vztahuje pouze na zboží, které je možné odeslat společností PPL. U každého produktu je tato inforormace uvedena. Pokud si do košíku vložíte zboží, které není možné zaslat PPL např. Osázené truhlíky nebo větší rostliny, bude vám automaticky nabídnuta jiná možnost dopravy, na kterou není možné uplatnit dopravu zdarma nad 2500 Kč. Děkujeme za pochopení.
Osázené truhlíky a rostliny kamkoliv po celé ČR. Vyberte si z naší široké nabídky rostlin a osázených truhlíků a my vám je dovezeme až domů nebo do práce a to kurýrem TOPTRANS
- Poplatek za dopravu je 199 Kč, dobírka je 39 Kč.
- Rostliny, truhlíky a nadrozměrné zásilky doručuje se společností Toptrans, který nejlépe dopraví tento typ zboží. Standardně probíhá doručení od pondělí do pátku od 8 do 18 h.
V okamžiku expedice zásilky přebírá Vaší zásilku kurýrní společnost. Ta Vás bude dále informovat emailem a SMS o převzetí zásilky a datumu doručení. V případě dobírky si prosím připravte dostatečnou hotovost. Pokud není uvedeno jinak, nebude možné platit dobírku na místě platební kartou.
Převzetí a reklamace- při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 48h po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
MOMENTÁLNĚ NENÍ DOSTUPNÉ
Ve zvláštních a individuálních případech je možné využít naší vlastní přepravy určené pro velké objednávky a vzrostlé stromy.
- Doprava je v tomto případě omezena pouze na Prahu, Středočeský kraj a okres Litoměřice.
- Poplatek za doručení je 199 Kč.
- Kurýr TRUHLÍKOV doručuje balíky v individuálně domluvené termíny.
Budeme Vás v den doručení telefonicky kontaktovat, abychom s vámi domluvili podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty)
V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
Převzetí a reklamace - při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Tento způsob doručení je možný pouze u dárkových poukazů nebo předplatného truhlíků, pokud v zásilce není žádné jiné zboží. Poukaz vám připravíme ve formátu .pdf a zašleme na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Poukaz si poté můžete vytisknout sami.
Co když se zásilka poškodí?
V případě poškození zásilky při přepravě společností PPL nebo Toptrans poskytujeme 100% náhradu zboží!